Minus sömn och en ganska solig dag ..

Nu ligger jag minus på sömn kontot så det heter duga . Men jag vet att det är så att ha en ettåring och detta går ju över. (ska tänka på denna rad när jag håller på att spricka  hihi) Hur som helst så är bilden på service.
Det kan ju va bra med tanke på att den är ganska ny så är det bra att underhålla den ju . 
Nu bju der jag på lite underbara bilder från arkösundscamping.
 
Alla bilder tagna direkt från husvagen . Bättre utsikt är svår att få på en camping . 
Önskar alla en toppen dag . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0