Fina bilder säljer.

Visst är det så att fina och snygga bilder säljer... Smakfulla bilder på fina hem och mat bilder och en och annan resa med en explosion av bilder.... 
Mitt liv ser inte ut så alls . Jag försöker förvisso var dag att få ett liv i harmoni... 
Idag fredag så var vi på väg till husvagen för att fortsätta fixa inför våran första resa som är inplanerad...
Då vill inte bilen starta . Så i stället för en skön eftermidag så vart det att dra den till bilmecken....
Men jag hänger inte läpp för det för att vi plockade tussilago pch blåsippor på den sköna promenaden. Varför då inga bilder .. jo för att kameran ligger i bilen som är hos bil mecken ..... När jag kom hem så strtade inte telefonen den bara haka upp sig. 
hm är dett ett omen . vad ger upp här näst??
Inte jag iallfall . För nu ska jag börja förbereda baket till lillemans 1 årsdag. nästa helg blir han stora mannen . 
 
önskar nu alla en super trevlig helg.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0