Lagen om alltings jävlighet.

Jag vet så väl att det inte hjälper att klaga ... inget blir väl bättre . Vissa saker rår man inte på. Men lustigt värre är när jag har väl bestämt mig att nu ska det banne mig bli bra då fullkomligt rasar det grejer och sjukdommar och annat elände in . 
SÅ nu över till en ny strategi. Hålla kvar det som känns bra in i det längsta . Stå stadigt när det viner omkring benen på mig . 
Ta tre djupa andetag... och andas. 
 
Så idag just nu när mannen är i väg för ett annat akut ärende... Så tänker jag baka muffins... till våran stora kille som blir 1 år på fredag. 
Detta blir toppen . 
Dessa bokstäver tänker jag sätta i Elliotts rum.... 


Kommentarer
Nina

Men ååh...har ni också en sån där period? Fy vad jobbigt det är!

I helgen när jag jobbade började jag få ont i halsen och bihålorna igen (för ungefär femtioelfte gången efter jul) och Hanse fick ryggskott....tar det aldrig slut?

Men Elliotts bokstäver är verkligen fina i alla fall :-) Är alla i samma färg eller är de olika? Köper du dem färdiga eller gör du dem?

2014-03-24 @ 20:06:18
URL: http://stallskogalund.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0