sjukhus igen..

Lilleman och sjukhus går hand i hand just nu. Tur är stt bsrnmotagningen är så bra att ha och görs med .
Magsjukan är över men det är ändå nå fel på Lilleman och hsns mage. Får inte behålls nåt. 
Elliott hänger med till husvagnen och till sjukan , ocj säger "titta " unge fär 240 ggr per dag. Allt är ett äventyr för den unga  lilla mannen. Dagen kommer att bestå av att kolla felet på lilleman , fixa nya kläder till båda pojkarna,  törs nästan inte skriva att det blir helg sedan.  Håll tummarna åt mig. 
 Denna lilla gubbe symboliserar frid och lugn och ro för mig , det är det jag vill ha. 


Kommentarer
ansepanse

<3 vad ledsen jag blir, hoppas att det ordnar upp sig för Lilleman <3
hoppas också att du/ni hittar det gossarna behöver i klädväg
Sv: tack snälla, det är under kontroll, kan jag väl säga, trött är jag, men det är jag ju van vid att vara, inte så mycket att göra åt
önskar dig verkligen en helg med lugn och ro
kramen <3

2014-03-14 @ 10:37:16
URL: http://kinaguld.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0