atjo prosit ...

Sådana höga pollenhalter det är ute i vår vackra natur . Vilken tur att det finns medicin mot detta kliande . 
Trots detta så fullkomligt älskar jag denna årstid . 
Kan inte i ord beskriva vad jag längtar till att få  ha semester ... Tänkte fråga i fall det är nån sim vill se några semester uppdateringar??? 
 
Dagarna flyter på och jag ska hinna med en massa men jag tar en sak i taget . 
Imorgon ska jag fixa en del som hör hemmet till . lite till mig själv med och fixa inför  mannens stora dag (fast han vill nog glömma den ) 
Lite sorgligt är det med ... en anhörig har gått bort och vi kommer att sakna denna underbara människa ,tomhet och vetskapen om att man aldrig mer får ses... 
 
Vill ju inte att det ska vara så men vssa saker rår man inte på... 
Nu ska jag fika lite sedan blir det art ta hand om lilleman när han kommer hem från skolan . 
 Längtar till varma soliga sommardagar....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0