hipp hura

Det gick som en dans att fira våran pappa här hemma i går . Nu är han 40 år och lika charmig och go som innan. 
Lätt kalas vart det och det kändes så skönt att det vart avslappnat och god traditionell smörgåstårta.  
Jag lyckades att pricka in en bra present med och det är inte det lättaste. 
Måste dock ändra på resedatumet med husvagnen men det är inte hela världen.  Det kom en begravning i mellan..
Finns saker som jag bara inte kan med och det är just begravningar.  Känns galet att köpa kläder och allt som hör till. 
Nu ska jag ta det som är kul och känns bra så jag tankar positivt energi.  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0