Soliga dagar med en doft av liljekonvalj

För 2 år sedan visade min mamma mig sitt ställe som hon plockar liljekonvaljer på varje år . 
Året efter vart hon akut jätte sjuk. Men i år kunde vi åter gå dit och plocka liljekonvaljer. 
Att detta är lite speciellt är därför att hon hade det i sin brudbukett när hon gifte sig.  Så i går så plockade vi varsin fin bukett . För mig är det livskvalitet. 
 
Elliott fick en tur i skogen i vagnen och det guppade och for som bara den . Men han skrattade och tyckte det va kul. På kvällen så vart det en spontan vinkväll med ett par tjejkompissar. jag testade susshi för första gången och det gör jag inte om ...
starkt och rått... 
 
 
 


Kommentarer
Inger Maryissa

Min mamma älskade också Liljekonvaljer och de växte också i den lilla skogen bredvid där mamma bodde
de är ju så söta blommor och doftar så gott
kram

2014-05-29 @ 14:32:17
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0