grått Grey

Jag är inne på min första bok i trilogin i denna serie. Hittills så påminner den om en harleqin pocket.  Men jag läser vidare med spänning. 
Härligt med en bok där jag kan små le mellan varven. 
Jag och maken diskuterade jul och hur vi vill ha det i år och inte helt oväntat så vill jag och han ja det vitt med lite inslag av rött.  Skönt att vara överens. Jag kommer att tillsätta lite silver. . Hm får bli en överraskning.  
Har fått sömn. Det har varit väldigt välbehövligt. 
Ser livet från den ljusare sidan nu. 
 


Kommentarer
åsa

Skönt Du fått sova och att livet känns ljusare.

Tur Du å maken är överens då det gäller julen.

Denna bok, trilogi, har jag icke läst.

Ha en fin fortsättning på onsdagen, kram

2014-11-19 @ 15:11:20
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0