Rensande i både kropp och själ .

Det kanske kallas någe annat men jag kallar det kort och gott rensande . Har nu efter många år kommit på vem i min bekantskapskrets som har välsigt svårt att skilja på fantasi och verklighet . 
Många ggr har jg vart så förundrard över denna människas magiska liv ... Ny vet jag att det är magiskt i hennes huvud men intre i verkligheten . 
Så rensa bort där och ha denna på behörigt av stånd.  Detta har tagot sådan energi från mig utan att jag har vetat om det . 
Över då till rensningen kropsligt ... och det är att jag har tillsammans med sonen investerat i en tränings cyckel och det är meningen att vi alla i familjen ska ha en ärlig chans (oavsett tid på dygnet ) ska kunna motionera fast man har barn som inte kan vara annat än hemma . 
Det är en investering att hålla länge .  Många bollar i lyften verkar vara det som är det nya livet . ( gillas inte av mig ) 
Veckan hitilsdax har vi hunnit med tandläkaren med lilleman , ortopedtekniska . ,och ska av sluta med sjukgymnasten . 
Lilleman var så stressad hos tandläkaren att han fick ordentligt med spastiska ryckningar i benen , typ kramper och svettades och mådde jätte dåligt . 
Så nu blir det tätare kontroller . 
Men jag har gett mig hmhm på att jag ska fixa detta med . 
Nu ska jag dricka lite kaffe... 


Kommentarer
åsa

Men fyy stackars Lilleman, förstår honom, tandläkare är hemska å han blir ju än mer utsatt kan ju inte "försvara" sig på nå vis varken muntligt eller fysiskt annat genom kramper å andra symtom.

Här var det minus 9 i morse.
Känns kallt om näsan men nu skiner solen.

Kram

2014-11-05 @ 12:04:37
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0