vad är det som händer???

på bara ett par minuter när jag går min blogg runda så möter jag bloggar som blir trakaserade och ett hat för att nån är si eller så.... och på andra sidan sitter en stackars människa och är helt förtvivald och det är inte rätt att göra detta mot en annan människa . 
Jag har själv blivit utsatt för dessa äckliga rader och i tron om att inte besöka bloggen eller att radera raderna så finns dom inte mera .. Men det är ju det dom gör . 
Jag tänler ite stå upp för dessa i dioter som mobbas och är elaka . Varje individ är värd sin vikt i guld. !!
Just du som läser dessa rader är otroligt värde full . 
Jag vet att jag har så mycket lättare att säga detta till andra och stå på mig för deras skull. Men då får det vara så. 
 Denna bild symboliserar det fina som finns och inte det hat och fula som finns . 


Kommentarer
Amanda

Kloka ord! Sänder lite kärlek och kramar till dig! ♥

2014-11-19 @ 09:29:37
URL: http://creyla.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0