en ensam ros.

Jag älskar att få små saker att betyda mer än stora saker.  Denna lilla ros tog jag från en rabatt och dem doftar ljuvligt. Jag har börjat komma till insikt att man kan njuta av fina ting och få det att bli en del av processen att komma till ro. 
Lille man är på korttids till imorgon och idag är det min vilo dag.  Det efter 3 tvättar och det känns skönt att få undan sånt så man kan fokusera på just det man gillar. 
Det är på sin plats att jag tackar er för era kloka ord dom värmer. 
 


Kommentarer
Åsa

Tänker på Dig å Lilleman, kram

2014-10-20 @ 19:40:08
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Liza

Det är precis så som du säger, man behöver inte alls ha det där tuffaste för att man skall bli lycklig. Tvärtom! De är de små sakerna i vardagen som man uppskattar! :)
Hoppas att du fick en lugn och skön kväll på egen hand och hann återhämta krafter! :)
Kram fina du!

2014-10-23 @ 19:13:48
URL: http://lizasvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0