Onsdag.

Denna onsdag händer det inte mycket och jag tycker det är himmla skönt . Städa lite och fixa . Känner mig ganska lat... Men det är ju det jag ska vara om jag ska bli frisk. 
Har kommit fram till att vi ska tapetsera om i köket iallfall och att lille Elliott hjälpte oss med detta projekt i går kväll var ju bara en bonus. 
Han klättrade upp på bordet och tog sig ner igen med hjälp av gardinen ... ( använd som en lian ) Så fästerna till gardinen släppte och han böjde hela stången .... 
Man brukar ha namn på dom när dom göra sådana här rackar tyg... Kanske rackar unge passar bra . 


Kommentarer
Åsa

Oj vilken liten buse :) tur det gick bra å han inte gjorde sig illa.
Matriella skador kan man åtgärda.
Ta det lungt, lyssna på Din kropp, kram

2014-10-22 @ 11:46:45
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0