Pusselbiten passar inte in .

Ett frö för vinden .. Eller ett annat ord jag själv sätter är pussel bit. 
Ikväll kände jag någe jag har känt en längre tid ... I väldigt många sammanhang så passar jag inte in . 
Det är som om alla har en rund passform och jag helt kantig som en pussel bit.  Jag kan inte sätta fingret på vad det är ... 
Har det kanske med att göra att jag helt enkelt inte passar in.. En kväll som har varit trevlig på alla sätt och vis. Men jag känner inte den glädjen som alla andra gör . Att sitta här kl mitt i natten gör jag för att lilleman är vaken och jag är inne på mitt andra dygn snart  med väldigt lite sömn igen . 
Låter raderna bildas själva och tankar blir till ord. 
Kanske utanförskap är ett annat ord jag söker.  JAG  är nog inte så rolig för tillfället . 


Kommentarer
Amanda

Så där känner vi nog alla ibland. Jag gör det iaf. Ganska ofta till och med.
Hoppas du fått sova ikapp lite nu med den extra timmen inatt.
Kram

2014-10-26 @ 11:05:25
URL: http://creyla.blogg.se
Åsa

Väldigt få passar nog sällan alltid in i den mall som kallas normal, Du är Du och Du är bra, Du behöver inte ändra på Dig.

Att vara vaken, sova väldigt få timmar gör att det är svårt att känna sig rolig, att vara trött är en negativ känsla, jag hoppas Du har möjlighet att ta igen lite sömn under dagen.

Kram

2014-10-26 @ 14:37:35
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0