Vad ska man igentligen göra med en regning söndag???

Frustrerad och sur var jag halva dagen i går ... inte likt mig alls . Kände mig stressad när kvällen kom och inte i form alls . 
Allt detta bara för att jag skulle låta dagen bara gå som den ville . Hur gör man när man ska chilla och ta det lungt ?? Blr arg för att jag inte kan slappna av och ännu argare för att jag egntligen va lite för trött för att ta tag i nå¨t vettigt. 
Så idag blir det halva dagen rensa förråd och sedan halva dagen chilla detta kan jag nog gå med på. 
Borde ju va super trött med tanke på alla timmar med för lite sömn ... ( ju mindre sömn ju mindre kan jag slappna av .....)
Håller på att jobba med en grej till en i familjen med och detta ska bli kul . 
Nu ska jg leta inspration... 
 Idag bjuder jag på en va mina favorit bilder... Tycker det är nå visst med byggnader och deras förfall. 


Kommentarer
Åsa

Fin bild, gillar oxå gamla byggnader, gärna omålade är träet fått åldras i sol.

Tror Du behöver lära Dig avkoppling. Alla behöver vila, många blir utbrända, utmattningssjukdomar.

Ska bli kul att se Ditt projekt :)
Kram

2014-10-19 @ 10:32:16
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0