Harmoni.

Att få ha lite harmoni runt sig skulle inte vara fel . Det blir lätt lite oblans i detta när man har fullteknad agenda för jämnan. Men inte någe ont som inte har någe gott med sig. Det som är bra är att jag uppskattar mina små promenader ännu mera nu än tidigare . 
Offerter ska in i veckan och f kassan ska vi prata med igen och en massa annat skoj. 
Hoppas på att kunna komma i väg till ikea runt fredag med . Vill så gärna få ordning med matta och lite mys. 
Men jag räknar inte med det . 
Blir inte så besviken om det inte blir av då. Besviken eller lessen vart jag när man mamma hamnade på sjukhus igen och vart så klart orolig . Nu är hon dock hemma igen och jag hoppas på att hon blir bättre . 
Kroppspuls ådern som det är ett bråck eller ett hål på.... Ja mer behöver jag inte säga . 
Men jag strävar efter att få iallfall en timmes harmoni. 
 Dessa vackra lyktor ligger bara där .. lite sorgligt ... En vy från en liten promenad..
Denna lilla stig möter mig på min väg mot 1 timmes harmoni.


Kommentarer
Susanna Maria J

Underbart ;)

2014-09-21 @ 08:02:25
URL: http://oslofru.com/
Åsa

Huvva det låter inte bra med Din mamma, håller tummen att hon mår bättre och det ordnar sig till det bästa, någonting måste väl sjukvården kunna göra.

Att inte ta ut något i förskott för att slippa bli besviken, oj så lika vi är... Jag förbereder mig på det värsta vanligtvis, då kan det inte bli värre...

Harmoni - fint ord, känslan är skön men sällsynt.

I morgon sjukhus å röntgen av magen, håll gärna en tumme att det inte är något farligt, inget som kräver ingrepp, operation.

Kram, kram å tack för Din fina kommentar <3

2014-09-21 @ 12:13:22
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0