Sol

 
Gårdagen bjöd på regn ,blåst och åska . Idag skiner solen och det är friskt höst väder. 
Om en stund ska jag ut på min timmes harmoni promenad... Fotar och lägger kanske ut ett inlägg där med . 
Vemod och elände vill jag hålla mig borta i från så därför är mina promenade för tillfället ett viktigt andrum . 
Stilla att sitta ner på en sten och låta tankarna flöda fritt... , få lite mera energi att möta dagen med .
Människor och möten som inte alltid är av godo. 
Min mamma mår väl rätt så bra ... Men jag vet ju ändå vad det stora felet är och det är just det att det är ett stort livsviktigt organ som är fel på,
Tackla detta måste jag göra . Förstående människor inrl finns det brist på.. Tackla detta med . 
Borde kanske få en aningens ont i axeln efter alla buffar . Men jag är van och hård hudad. hoppas jag . 
Läser runt på bloggar om fina recept och härliga ting , outfits och fina semestrar .Jo en del av det villnog jag åxå nå en dag . Får jag boxa mig fram i tillvaron så kanske jag åxå står där på en fin strand . Med just sol och bara känna harmoni. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0