galet

Det där med att vara galen. 
Vart går gränsen för vad som är normalt? 
Jag har ju mina gränser och andra har sina. 
För egen del är det gränsen för trött het passerad. 
 
Pw gör mig STARKARE. ...Sant men åxå otroligt trött 
Det som gör mig mest trött är andra människor. 
Andras gränser som krockar med mina egna. 
Så ikväll har ja tagit ett beslut att rensa big time! 
Och vet inte om det kommer att gå bra men det får bli som det blir. 
Är de glest med inlägg så är det för att energin är Slut.
Måste tanka energi.
 


Kommentarer
åsa i åsele

Kram, var rädd om Dig, jag finns alltid här om Du behöver mig <3

2015-04-22 @ 08:06:37
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Therese Bjärstig

Rensa är tufft, men betalar tillbaka sig i längden, jag vet för jag har gjort det för några år sedan. Lämnar pepp och styrkekramar!

2015-04-22 @ 14:55:38
URL: http://lurans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0