Avreagera sig BIG TIME

Nu är jag i krig med alla instanser som går att va krig med . 
Liften i taket har kommit så långt att den är förankrad hos komunen och det ser ut som om dom har vetskap om det tilloch med . 
Det som blir problem är att det blir åverkan på tapeter och väggar .... Vem ska då stå för kostanden ????
Jo det är ju så att nån ska göra det och där är vi nu . Denna morgon har jag sökt 4 st och ingen är anträffbar. 
Den femte jag pratade med han bollade över allt på sin kolega.... Nästa steg är att ringa chefen på bostadsbolaget....och va lite snäll och go så kanske det går vägen . 
Men morgonen började med att vi fick åka själva med lilleman för att hans taxi ute blev och det skulle dröja 3 timmar innan nästa kom.. 
Tack snälla blogg för at du sväljer min rader  ... 
Och en sak till hur gör jag när jag inte vet hur jag ska gå till väga ???? vem ska jag söka hjälp hos???
just nu är jag Lessen ,arg ,frustrerad.... 
 
Men som vanligt så kommer det väl nå gott av detta med . Måste att välja att se det så. 


Kommentarer
Therese Bjärstig

Fy! Vilken ständig KAMP du/ni måste ha, tur att du kan avreagera dig här!!! Man måste få skriva av sig, och jag skickar styrkekramar och hoppas du får hjälp och det OMG!

2015-02-26 @ 10:13:59
URL: http://lurans.blogg.se/
bia

Styrkekramar till dej ;)
Trevlig helg!
Kram bia

2015-02-26 @ 11:19:29
URL: http://houseandgardenbybia.blogspot.se
åsa i åsele

Att alltid slåss mot väderkvarnar å alltid behöva kämpa... finns det ingen på kommun eller inom sjukvården som kan hjälpa Dig?
Det är galet!!
Hur förklarade de att taxin "kom bort"?
Det är ju respektlöst mot lilleman, mot Er å helt fullständigt galet.
Jag blir så arg,
skulle kunna utdela käftsmällar till alla de som gör Ditt/Ert liv mer besvärligt än det faktiskt behöver vara.
kram <3


svar: nej jag har inte varit ut något sedan i tisdags, min mage bråkar fortfarande å jag håller mig inomhus.

2015-02-26 @ 15:33:24
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Mamma C

Skönt med blogg ibland när man behöver skrika ut sin frustation. Hoppas verkligen att du får hjälp och hittar rätt person att prata med om detta.
Mamma C

2015-02-26 @ 21:54:45
URL: http://hallonoblabar.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0