skärpning

Nu har jag suttit här och gnällt i 2 dagar nu får det räcka . 
jag 'r jag och det får vara sp helt enkelt . Planerar viare på att fixa till det här hemma is tället . Tusen och en ideer i huvet och ska få ut nåt av det med . 
Va till återvinningsstationen idag och slängde min gamlastol som jag tänkte renovera... Men jag kan nog inte rädda alla gamla möbler som finns överallt . 
Mask och annat elände hade satt sig i träet.
Ikea finnns ju annars och dit får det bli att åka denna månad och fixa hylla till badrummet och lite annat smått och gott. 
Konstigt att det är allltid förvaring som är den bristande länken ... hm ska klura på detta så jag får ordning på det -. Elliott är besatt av emil föresten ... helt galen . Så det blir att ha ett Emil kalas när han fyller 2 nu i mars .
FAST han säger inte emil uten han säger memil .
 


Kommentarer
åsa i åsele

Förvaring är en brist även här.

Klagar å gnäller gör jag med ;-)

Kram

2015-01-14 @ 15:02:33
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
TantGlad

Det blir nog ett trevligt kalas för Memil...*ler*
Ha en underbar tulpanens dag nu.

Kramkram.

2015-01-14 @ 21:51:28
URL: http://tantglad.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0