wow vilken hal fredag .

Det är ju isbana överallt och det blåser och regnar . Bussar som åker av och välter och bilar som kanar rätt ner i diket. livsfarligt . 
Men jag kryper upp i soffan och njuter av att tända ljus och blogga lite så behåller jag benen intakta och utan benbrott. 
kvällen ser jag fram i mot lite extra då vi ska titta på en film som jag har läst boken till . Det är alltid lika spännande och se i fall det överenstämmer med boken . 
Ser ni fram i mot alla helger eller är det olika ??? Själv så ser jag fram i mot helgerna när jag vet att jag inte ska jobba. 
Ledig hela helgen så skönt . 
Det är dock bara en helg i månaden som jag är ledig . Blir så när man jobbar som personlig ass. 
 


Kommentarer
åsa i åsele

Vissa helger kan jag lätt hoppa över då de mest är jobbiga...

Låter som Du har det bra, glad jag blir, kram

2015-01-16 @ 14:58:10
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
åsa i åsele

Är så jäkla trött på mitt mående, på min sjukdom och i princip på livet i stort :( jag vet att man inte ska eller få säga så men tidvis är det väldans jobbigt att leva.

Förlåt att jag gnäller å klagar, det är ju inte rätt att trötta ut Dig med mitt tjat... kram

2015-01-17 @ 13:58:43
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

2015-01-17 @ 14:22:19
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0