Ibland har man tur

Febern borta men matt och lite orkeslöst är de. 
Vila lite till så ska jag nog kunna fixa till de sista innan lillemans skolavslutning i morgon. 
Känns inte som nån avslutning och sommar heller. 
Men planerande av midsommar är dock kvar. 
Åker nog iväg nån stans. ..ska bara hitta en bra camping. 
Men nåt annat som är himla trevligt med är att umgås med gamla vänner och det kommer bli mitt tidsfördriv ikväll. 
Så vi börjar med att fixa avslutnings kläder till lilleman. 
Och en rad presenter till alla assistenter. 
Vad köper man till en man på 50....som är lärare? ??
 


Kommentarer
åsa i åsele

Om mannen som är lärare bor i hus eller har en uteplats så varför inte en fin blomkruka med ett arrangemang?
Det skulle jag bli glad över... men jag är ju inte assistent, man eller lärare ;-)
kram

2015-06-03 @ 16:19:23
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
åsa i åsele

Tack för omtanken, Du är en sån fin vän.

Mitt mående blir sämre vid lågtryck, vare sig det är sommar eller vinter, det gör mindre med - 30 grader å högtryck än 0 gradigt å grått.
Regn å blåsigt väder då mår jag sämre = mera värk.

kram

2015-06-03 @ 18:10:54
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
åsa i åsele

Nä fy huvva det känns inte som om det ska vara skolavslutning nu... här känns det mest som höst, kram

2015-06-04 @ 19:21:31
URL: http://naltanorrland.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0