Fredag

Då var de slutet på veckan då. Denna tiden på året kommer alltid vara speciell. 
Det va då lilla elliott kom . 🍼känns overkligt att efter att bara haft otur och kämpa med allt runt omkring tillslut att få en bebis med allt där de ska va. 
Känns så skönt att även lilleman gör framsteg med sin lillebror. 
Så I helgen blir de fira av. Vare sig de är med feber eller ej.
Så cake pops. Kakor och lite smått och gott.
Ska fota så klart. 
Regnar gör de men med tända ljus och lite musik. ..
Kommer de gå som en dans💕 och med en och annan Alvedon kommer de gå ännu bättre. 
VET att det är samma bild som tidigare det vart fel bild. 
 


Kommentarer
åsa i åsele

Förstår att Elliot är ett mirakel <3

Här har vi kyliga minusgrader envist snöande å gråmulet vinterväder.

kram

2015-03-27 @ 12:15:17
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Anonym

Så du har en son som heter Elliot? Det är ett fint namn. Klart som korvspat att jag gillar det, för mitt äldsta barnbarns barn heter likadant. Han har ett härligt födelsedagsnummer. Han har siffrorna 090909 i de första siffrorna, så jag har inte svårt för att komma ihåg hans födelsedag.

Sv. Det var ju kul att vi hittade tillbaka till varann. Det måste ha varit evigheter sen sist. så får väl jag också önska dig en trevlig helg.

Kram/Gilla

2015-03-27 @ 14:49:31
Anonym

Så du har en son som heter Elliot? Det är ett fint namn. Klart som korvspat att jag gillar det, för mitt äldsta barnbarns barn heter likadant. Han har ett härligt födelsedagsnummer. Han har siffrorna 090909 i de första siffrorna, så jag har inte svårt för att komma ihåg hans födelsedag.

Sv. Det var ju kul att vi hittade tillbaka till varann. Det måste ha varit evigheter sen sist. så får väl jag också önska dig en trevlig helg.

Kram/Gilla

2015-03-27 @ 14:49:32
Gilla

Det blev visst två anonyma kommentarer. Glömde ju att kolla min adress.

Kram/Gilla

2015-03-27 @ 14:51:01
URL: http://trebgilla.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0