så lugn kväll. .

Det vart en super lugn kväll och jag tyckte de va rätt så skönt att vara hemma. 
Benen behöver vila över helgen. 
Nytt köks bord på plats och bild kommer imorgon. 
Har fortsatt att reflektera över livet mest och kommit fram till att jag har många ggr giort saker imot min vilja.  Bara för att nån annan ska må bra.
Slut med sådant nu . Vår är på ingång och jag tänker se till att få må så bra som möjligt. Så jag hoppas på att kunna sova lite längre imorgon. 
Tänker låtsas om att jag inte ser snön som just har
Kommit. 
 


Kommentarer
åsa i åsele

Hur har Du gjort eller rättare sagt hur blev det, har Du ändrat hårfärg?

Jag hoppas Du fått sova.

kram

2015-03-21 @ 10:09:15
URL: http://naltanorrland.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0